lørdag 14. januar 2012

Staute karer

Jeg er så heldig at jeg har tre brødre, og jeg mener jo så klart at de er verdens beste brødre!! :)
Og jeg skal vel ikke legge skjul på at jeg har hatt mine fordeler med å være eneste jente i flokken... ;)
Dette bilde tok jeg av de rett før vielsen til Odd Ivar, og de står i rekkefølge fra fra venste, i både alder og høyde, fra eldst til yngst...

Synes det er fryktelig vanskelig å få tatt gode bilder for tiden, vi får skylde på vinteren og det hvite arket....kan vel ikke si at det er noe galt med fotografen.... ;) 
Har laget denne lo'en etter skissen til Thats just so cute.

Har burkt svart og blå glimmermist, blomster fra papirdesing, et ark fra lilybeedesign, bokstaver fra jenni bowlin og making memories, brad fra lost and found.

Med ønske om en fortreffelig lørdagskveld!! :)

5 kommentarer:

  1. Herlig LO! Flott med misten, meshen og blomstene!! Lekre farger du har brukt her!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  2. Flott denne var. Fargekombinasjonen var kjempefin!

    SvarSlett
  3. Denne var kjempeflott! Kjekt med brødre ja! ;o)

    SvarSlett
  4. heldig du som har tre flotte brødre ja.
    og du gjorde flott stas på de med denne flotte LOen.
    tøffe farger og herlig med svart dottie ann bak blomstene.
    tror jeg memorerer den idèen.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  5. Likte godt mistingen din, og det revne dotti-annene (?). Takk for at du ble med å scrappet skissen

    SvarSlett