fredag 20. januar 2012

Grattis!

Så er det helg igjen! Deilig!!
Skal til bursdagsselskap til et tantebarn som blir 13-år i helga, så da fikk jeg laget et kort til henne! :)


Her har jeg brukt noe både noe nytt og gammelt, og det passer jo fint til Papirdokkenes utfordring! De fargede perlene fant jeg når jeg flyttet alle mine barndomsting hjemmefra, og dymoen min har jeg hatt i mange år. Den er i grunn alt for lite brukt fant jeg ut...
Leverer dette kortet også til scrapperiket - tema bruk av søm, og scrappekammeret - tema bursdag.

God helg!!! :)

7 kommentarer:

  1. Lekkert, lekkert! Kommer helt klart til å falle i smak!
    Og rasende stilig med de perlene!

    Og søm! Digger søm!

    Ha en strålende helg! Og takk for at du scrapper med scrappekammeret! Må helt klart snart scrappe med meg også!

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert kort med massevis av herlige detaljer!! Jeg digger!! Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  3. WOW, dette var virkelig knalltøft og må vel være midt i blinken til en tenåring! Kjempestilig :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene og Scrappekammeret

    SvarSlett
  4. Vakkert kort du har laget...
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene og Scrappekammeret, lykke til!
    Angella

    SvarSlett
  5. Råstilig kort. Så masse herlige detaljer.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  6. Flott kort :)
    Og herlig bruk av søm!
    Mange flotte detaljer!

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår! :)
    Ha en fin dag!

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  7. Grattis med Topp 5 hos Papirdokkene! Vel fortjent! Kjempestilig kort.

    SvarSlett