onsdag 11. januar 2012

Årets første kort!

Jeg hadde koselig scrappebesøk her om kvelden, og da ble det laget dette kortet. 
Tok meg en runde innom noen utfordringsblogger for å få litt inspirasjon, og Anonyme scrappere har en utfordring på gang som jeg likte godt.  Er vel ikke til å komme forbi at lyse duse farger, da helst rosa, og blonder er noe jeg ofte bruker, så utfordringen passet meg perfekt!


Jeg har brukt papirer fra Inkido, bilde fra Pion design, blomster fra prima, stempel fra Kort og godt, halvperler, symaskin, crakkel paint, litt osteklut og blonde fra Kort og godt.

Ha en fortsatt strålende uke!! :)

6 kommentarer:

  1. Wow, må si det er en bra start på året, nydelig kort du har laget =D

    SvarSlett
  2. Nydelig, nydelig!! Det var en herlig kveld, vi var jo bare så utrolig kreative og produktive!!

    Og kortet ditt ble kjempelekkert!

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og herlige produkter du har brukt her :-) Håper du har meldt deg på treffet på Rivalhuset i mars!

    SvarSlett
  4. Så lekkert kort! Nydelige farger og pynt på kortet ditt!!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

    Klem Stine:-)

    SvarSlett
  5. kjempe fint kort! veldig søte detaljer :)

    -Marlene-

    SvarSlett
  6. Dette kortet var utrolig flott!

    Smil fra Sandra:)

    SvarSlett