søndag 22. januar 2012

Skissedilla #146

Slenger meg på skissedilla sin utfordring denne uken. 
Her smiler vi alle fint til fotografen etter vielsen til min bror Odd Ivar og Brita i september.
Nå er vi alle søskene gift, og en kan vel si at familien da er komplett! 
Så nå er det bare å vente på flere tantebarn... :)
Jeg koste meg når jeg holdt på med denne Lo'en. Ser veldig frem til vår og sommer, så jeg måtte bruke et bilde der jeg kunne bruke duse og fine farger!


Jeg har brukt distress stain og pan pastel rundt kanten, har også brukt pan pastel for å få frem MS punch hjertene.


Det hører med til historien at Odd Ivar og Brita fant hverandre på sukker.no. På bryllupskortet deres hadde jeg et tilsvarende glass  fra Tim Holtz som jeg fyllte med sukkerhjerter, så jeg måtte bare finne en plass på denne LO'en til det samme... :)

 
Hjertene har også blitt farget med pan pastel. 
Blomstene er fra prima, ark fra papirdesign og maja design, og symaskin har vært i bruk her. Hjerte og rubons fra Melissa Frances, thickers.

Ønsker dere en fortsatt fortreffelig søndagskveld! :)


5 kommentarer:

  1. Så masse flotte detaljer. Nok en flott LO. Klem

    SvarSlett
  2. Wow, her var det mange flotte detaljer! Likte sømmen så godt, samt fargene du har valgt. Alle hjertene passet jo perfekt til temaet;)

    Takk for at du vil være med oss

    Klem Lula

    SvarSlett
  3. Kjempelekker og hjertelig denne! Nydelige farger, og så fantastisk med den lille flasken! Flott med sømmen også!

    SvarSlett
  4. Nydelig Lo du har laget her. Herlige farger og bare DIGGER de Prima blomstene :.-)

    SvarSlett
  5. Kjjempe fin var den! Liker godt stilen din og tingene du lager! Kjempe flink er du!
    Ha en god uke!
    Klem Jane ;)

    SvarSlett