søndag 28. august 2011

You & me

Om ikke lenge har jeg og mannen vært sammen i 8 fantastiske år!! 
Bildet på denne Lo'en ble tatt den kvelden vi ble sammen :)
 Og derifra har årene gått, og i sommer så feiret vi 5-års bryllupsdag.
Jeg måtte også bare ha med den lille jordbærknappen oppe i høyre hjørne siden vi da nå har havnet i jordbærveien ;)
Jeg syntes utfordringen TJSC har gående var spennende og inspirerende, så denne har jeg kost meg masse med i dag.

Mønsterarket er fra Webster Page, blomster fra prima, selvheklet blomst, die cut uten produsentnavn, gesso, glimmer mist, div knapper, blonde, bølgepapp, rød hekletråd, bling, klestag.

Ønsker dere alle en riktig god uke!! :)

4 kommentarer:

  1. Åååå så nydelig layout, lekkert pynta!
    Den jorbærknappen passa perfekt (hi hi)Skjønner godt at du ville ha den med.

    Ha ei flott uke!

    klem

    SvarSlett
  2. *love love love* Så herlig da :) Jeg ble helt fanget av de kule fargene og de morsomme detaljene her. Og ikkke minst det søte bildet. Morsomt minne :)
    Tusen takk for at du scrapper med oss!!

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  3. Åååååh fantastiske for en kuuul LO du har laget med oppgaven "min" - elsker den og alle de helt totalt tøffe duppedittene du har brukt.

    Kos at du ble med å lage en du og ♥

    SvarSlett
  4. Så flott layout♥. Nydelig pyntet, og så herlige farger du har brukt♥.

    Klem Marita♫♫

    SvarSlett