søndag 21. august 2011

Et kort i pastell

Duse fine pastell farger liker jeg veldig godt, så fargeutfordringen som TJSC har gående passet meg perfekt! :)
Det hører vel til sjeldenheten om jeg ikke bruker noe rosa på et kort jeg lager, og gjerne mange blomster! 
Magnolia motivet er fargelagt med Promarkers og opphøyet med puter, MS puncher, blomster og bånd fra her og der, rosene har fått litt rock candy på seg og møsnterark fra Making memories og restebunken. Bannerstempelet er fra pinkpaislee, og gratulerer er rubons fra stempelglede.

Med ønsker til dere alle om en fortsatt god søndag, og en strålende uke!!!! :)

3 kommentarer:

  1. Aldeles nydelig!! Jeg digger jo detaljer og blomstene var skjønne! Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Himmel så vakkert!!!
    Blir bare sittende å måpe jeg, så fine blomster og fargesammensetninger at det er til å spise opp. Og nydelig bakgrunn.
    Tusen takk for at du scrapper med oss :)

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  3. ååååå så nydelig. et smykke av et kort.
    flott med hullborden og nydelige blomster.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett