torsdag 8. september 2011

År 1954

Orange, svart og hvit er jo en høstlig kombinasjon, og kanskje ikke de første fargene jeg velger ut selv når jeg skal lage noe...men jammen så hadde jeg et relativt orange ark liggende, kan tenkes at det var kjøpt som side nummer to... Her er uansett resultatet:
Det er TJSC til fargeutfordring som fikk meg på tankene på disse fargene, og jeg syntes det passet fint til bildet. 
Personene på bildet her er min bestefar, onkel og mamma, i den utrolig kule hjemmelagede olabilen. 
Det er utrolig gøy å ha bilder fra når mamma var liten, og de er det mange av! Besten tok alltid masse bilder, og har dokumentert mang en historie opp igjennom tidene.

Deltar i TJSC sin fargeutfordring med denne.
Ønsker dere alle en strålende god helg!

7 kommentarer:

  1. Knall kul!! Med oooo så lekre blomster og pynt! Herlige papirer også!

    Gleder meg sååå til treff, men tror jammen jeg må besøke deg før det også.
    Natta!

    SvarSlett
  2. Lekker LO! :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. så herlig den var, knalltøft bilde.
    likte pynten og oppsettet ditt og.
    lekkert med de swirlene og ostekluten.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  4. Denna var lekker! Det herlige bilde, og fargene passet perfekt! Nydelig oppsett og flott pyntet!

    Takk for at du deltar hos TJSC, og lykke til

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  5. oooomaioomai.... Så nydelig!!! Tenk å få til noe så lekkert til disse fargene da :) De er heller ikke mitt førstevalg av farger, men tror du gjorde noe med meg nå. hihi.. Denne er lagret i min private favorittLOmappe :)
    Tusen takk for inspirasjon og for at du scrapper med oss.

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  6. Det er så herlig med sånne gamle bilder! Og Lo`n er så herlig komponert. Rett og slett nydelig!

    Tusen takk for at du er med å scarpper med oss!

    SvarSlett
  7. åååååååå,denne er virkelig lekker. Liker det stramme oppsettet ditt

    takk for ditt bidrag<3

    SvarSlett