tirsdag 9. august 2011

Det er jammen godt med ferie, med eller uten bra vær! Har fortsatt en uke igjen og satser på at jeg får kost meg litt med scrappesakene mine, for de har jeg jo tatt med på hytta! :)

Dette kortet laget jeg i forrige uke. Kort-o-mania har en utfordring gående om å bruke dikt, sitat eller ordtak, og det skulle ikke mer til for at jeg fikk lyst til å lage et kort. 

Jeg har hatt en journaling blokk fra making memories liggende i lang tid, og hadde bestemt meg for å få brukt om ikke annet et ark fra denne. Stempelet husker jeg ikke hvor kommer fra, blomster fra kort og godt, og så har jeg endelig fått kjøpt med seam binding bånd.


Ha en fortsatt flott uke!!! Jeg skal nyte hver en dag!! :)


6 kommentarer:

  1. Nydelig var det! Likte det stempelet! Skikkelig herlig, så dette må jeg låne en gang...

    Ikke lenge til treff nå! Gleder meg stort!

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Herlige detaljer og herlige farger!! Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort♥ med flotte detaljer og herlige farger♥.

    Ønsker deg en fin ettermiddag.

    Klem Marita♫♫

    SvarSlett
  4. Hei Therese!

    Lekkert kort med ordtak/sitat. Flott blogg du har. Likte veldig godt det kortet med Tilda som havfrue - NYDELIG!

    He ei flott helg.

    Klem fra Kongleland

    SvarSlett
  5. vakkert kort! og den teksten er bare sååå sann så sann :D tusen takk for ditt bidrag til kort o mania sin utfordring! :D
    klemmmm

    SvarSlett