mandag 20. februar 2012

Vinter

Jeg har aldri vært noe særlig glad i å stå på ski, om årsaken er utstyret jeg brukte når jeg var 3-4 år gammel er vel heller lite trolig... Her er det uansett jeg og lillebror som er ute å prøver oss på gårdsplassen, han lå forran da og har vel gjordt det siden da... :)

Den lille flasken har jeg fyllt med juksesnø som jeg har fått tak i på blomsterbutikken før jul. Ellers er papir og snøkrystall fra Papirdesign.

Deltar i Scrappekammeret sin utfordring "Snø" med denne.

Med ønsker om en strålende uke! :)

4 kommentarer:

  1. En herlig LO du har laget...

    Takk for at du bidrar hos Scrappekammeret og lykke til
    Angella

    SvarSlett
  2. Kjempe fin LO :)
    Herlig pyntet :)

    Takk for at du deltar hos scrappekammeret :)
    Ha en fin dag!

    Kristine

    SvarSlett
  3. Oooo! Juksesnø! Det er kreativt! Må låne litt?? *blink, blink* Snart treff vet du!! Gleder meg veeeldig!

    Strålende LO!
    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  4. For en koselig LO med fine farger og morsomme detaljer! Juksesnø på flaske, genialt!!!
    Ønsker deg en fin kveld :-))

    SvarSlett