søndag 12. februar 2012

Bryllupskort


Da er jeg ferdig med det tredje bidraget i Anonyme timeglass
Kriteriene i denne oppgave var roser og hjerter.
Fikk en bestilling på et bryllupskort fra svigerinna mi i går, så oppgaven kunne ikke passet bedre. Men jeg kjente at det var vanskelig å finne motivasjonen i dag, så dette kortet satt langt inne.... 
Alt i alt så må jeg vel si meg fornøyd med resultatet..

Papiret er fra Papirdesign, stempel fra Storyteller, bling og ranke fra Kort og godt, blomstene fra her og der og puncher fra Martha Stewart.

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort!! Og så lekkert papir! Blonder og roser er du jo bare helt dronning på! Supert!

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort Therese. Så herlige og duse farger. Jeg er også med i disse utfordringene :-) Lykke til videre og ha en fin dag!!

    SvarSlett