tirsdag 14. februar 2012

Anonyme timeglass - siste oppgave!!

Det har vært veldig gøy å være med på Anonyme timeglass sine utfordringer!! Og jammen ble jeg ferdig med siste oppgave i tide også! 
Siden dette var en fri oppgave innen hjertet/kjærlighet så kjørte jeg like godt på med begge deler. Så da ble det nok et bryllupskort. Kan jo være greit å ha et liggende på lur, plutselig er det noen som trenger et!
Her er kveldens resultat:
Og ikke uvanlig for meg å være så ble dette kortet veldig rosa, så jeg er i grunn godt fornøyd med at jeg fikk et lite innslag av blått... :)

Stempelet er fra Kort og godt, det samme er die cutene og rosene. Og en Primablomst måtte jo være med. Papiret er fra restebunken...

3 kommentarer:

  1. Håpte du rakk det ja...var akkurat inne og kikka. Et skikkelig romantisk og nydelig kort! Klem

    SvarSlett
  2. :) For ett lekkert bidrag.
    - må si tusen takk for at du har deltatt i Anonyme Timeglass, riktig lykke til - vinneren blir publisert om noen timer :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett
  3. Lekkert kort med nydelig tekst jaaaa

    SvarSlett