lørdag 1. juni 2013

Kreativ frihet

Liven gjester Thats just so cute, og har laget en fantastisk utfordring! Hun ville se søm, knapper, sommerfugler, frihet som tema og slengte også på en skisse. Gøy!! 

Her er min tolknig av oppgaven,

 Frihet for meg er blant annet å få holde på med noe kreativt, enten det er scrapping eller strikking. Det å få skape noe gir en god følelse!
Dette bildet ble tatt på scrappetreff i Molde høsten 2012. Det var ei knallkjekk helg med masse latter, kos og kreativitet. Det var også omtrent første gangen på 4 mnd jeg var ute av huset uten min lille skatt..og det gikk helt fint. Fikk jo scrappet noen LO'er av henne :)


Papirene jeg har brukt er fra MME, det aller meste av pynt og blomster er fra Prima, dylusions og distress paint har jeg også brukt. 

Nå er det natta her...
ikke utenkelig at jeg plutselig må opp kl 05 ettellerannetaltfortidlig... 
tenner på vei... 
:)

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Likte skikkelig godt at du har brukt så mange forskjellige bokstaver :)
    Talk for at du tok utfordringen vår

    SvarSlett
  2. Denne var bare helt fantastisk flott, Therese! Du er skikkelig i "siget" for tiden! Artig at du tok utfordringen!

    SvarSlett