torsdag 27. juni 2013

Gøy med Ipad

Jeg er så absolutt ingen hurtigscrapper, kan sitte leeenge å bare dille med pynt og blomster og da går tiden utrolig fort!!
Så da måtte jeg jo bare prøve meg på utfordringen til TJSC! De har besøk, og utfordringen er at en kun har 1 time til rådighet til prosjektet. Og det gikk jo jammen bra!! Helt utrolig! Brukte i underkant av en time på denne, og er svært godt fornøyd med det!! :)


Med lite tid så var det jo bare å raske sammen det en hadde fremst på scrappepulten, så her går det i restepapirer, ticket fra Tim Holtz, ugle og blomster fra prima. Den lille bruskorken er fra Basic gray. 
Bakgrunnen har jeg laget med en stensil fra Panduro og ulike stempelputer.

Kanskje hurtigscrapping skal bli det neste for meg? Vi får se...

Ha det gøy så lenge!! :)

3 kommentarer:

  1. For en flott LO! Utrolig stilig bakgrunn og fine detaljer! Takk for at du deltar hos oss!

    SvarSlett
  2. Den stensilen var jo bare råflott da! Herlig at du har brukt så mange farger på stempelputene!

    Takk for at du tok utfordringen vår

    SvarSlett
  3. den ble kjempe flott! uten tvil må du vurdere å bli en hurtigscrapping en gang i blant :)
    ha en flott sommer og kjekt at du likte utfordringen!

    SvarSlett