mandag 29. april 2013

Veckans Skiss #17

Prøver meg på Veckans skiss igjen!!
Ble kjempeglad da jeg så at jeg var topp tre forrige uke hos Veckans skiss!!! 
Tusen takk!!:)

 Vi hadde en liten photoshoot på kjøkkengulvet til takkekort. Det er jammen ikke så enkelt å få blinkskudd av de små når en trenger de...godt vi lever i den digitale verden slik at det kan taes mange bilder i en serie!! 
Det ble nok ikke disse bildene som havnet på takkekortet, fikk heldigvis noen brukendes bilder, og de som ikke gikk gjennom nåløyet kan brukes likevel! :)

Her har jeg brukt mye Prima blomster, swirl fra Papirdesign, vingene er stanset ut med en sommerfugl dies fra Marianne design, hjertene er en maske fra panduro og modeling paste.

Ha en fortsatt fin uke! :)

2 kommentarer:

  1. Gillar lager på lager. Blommorna är superfina liksom den lilla tjejen! Tack för ditt fina bidrag till Veckans Skiss!

    SvarSlett
  2. Jättefin LO. Gillar dina små hjärtan och givetvis blommorna. Tack för att du är med och tolkan min skiss denna veckan.

    SvarSlett