søndag 21. april 2013

Hjemmelaget mønsterark

Anonyme scrappere har en spennende utfordring gående. Det skal lages eget mønsterark og bruke minst 1 gjenbruksgjenstand.
Det er en del som driver med mixed media, og dette har jeg blitt litt nysgjerring på.
Jeg måtte finne meg noen filmer på you tube for å finne litt mer, og så var det bare å sette igang. 
Her har jeg brukt gel medium, stempel, mist av forskjellig slag, og de hvite klattene har jeg fått til med hjelp av en maske og gesso.

Dette var utrolig gøy å holde på med!!! Må så absolutt prøves flere ganger!!

Det er et av mine skjønne tantebarn som fikk denne som bursdagskort. 
Her koser hun seg på hobbyrommet mitt, alltid stor stas når de får holde på der! :)

Jeg har brukt to gjenbruksting. Den er en brusboksdings og en klespristag.
Har ellers brukt rester som lå i nærheten av prosjektet. 

I tillegg til AS sin utfordring, leverer jeg også denne til Scrapomania #3, de vil se blomster.

Nå er det visst film og kaffe her! :)

4 kommentarer:

  1. Herlig, Therese! Ja det er kjempegøy å klæsje litt. Jeg har mye å lære her, så det spørs om vi må ha oss en dag med litt utprøving ;o)! Dette tantebarnet blir nok savna i barnehagen til høsten ja....

    SvarSlett
  2. Så stilig! Superherlig selvlaget papir!! Herlige farger! Og flott pynt og bilde!

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Lekker mix media-bakgrunn, flott bruk av mister/farger og stempler, dette må du fortsette med! Tusen takk for at du deltar inne hos Anonyme Scrappere!
    Merete

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort og det var et flott mønsterpapir du hadde laget!!
    Tusen takk for at du er med og deltar på utfordringen hos Scrapomania:)
    Kristin
    DT-medlem hos Scrapomania

    SvarSlett