mandag 4. februar 2013

Anonyme timeglass #2

Da er det tid for å levere oppgave 2 i Anonyme timeglass. 
Denne gangen var det en liten og en stor som macther som var oppgaven.

Det ble to kort i helt andre størrelser en det jeg egentlig bruker å lage. 
Papirene fant jeg i restebunken, og er vel hovedsakelig i fra Papirdesign. Det samme er stempel og det meste av rosene. 
Kjøpte meg en ny stensil fra panduro her om dagen som måtte prøves!
 Har brukt gesso for å få frem teksten.
Har også brukt rock candy på rosene, og litt glitterlim på sommerfuglene. 

4 kommentarer:

  1. Så nydelig sett!
    Elsker fargene og detaljene :)

    SvarSlett
  2. So flott:)
    Eg har alltid innbilt meg at roser oppå rosete papir e rart, men det er det jo ikkje ;)Kjempeflott.
    Stilig stensil.

    SvarSlett
  3. Så koselige kort! Ha ei god natt ;o)! Klem

    SvarSlett
  4. Oooo... Er det en stensil? Den var kul, og må nok kanskje lånes en dag.

    Herlige kort du har laget. Supersøt blomsterpynt.

    SvarSlett