søndag 27. mai 2012

Vår lille skatt

Scrappehuset har en utfordring gående med å lage noe til en liten prins eller prinsesse.
Har siden jeg fikk ultralydbildene tenkt at de må jeg lage en LO av, og nå ble den til! :)
En prinsesse er det vi venter på! :)
Koste meg skikkelig når jeg laget denne, og nå kan ikke dagene gå fort nok til at vi får møte henne!

Har brukt papirer, rosa bokstaver og stjerner fra Papirdesign, thickers, blomster fra bl.a Prima og Kort og godt.

Ønsker dere alle en strålende flott pinse!! :)

6 kommentarer:

  1. Så spennende!!Så fantastisk å få se barnet sitt slik i magen...lykke!
    LO`en var også kjempeflott, jeg liker jo så godt masse blomster og dill!!
    Ha ei fortsatt fin pinse :-))

    SvarSlett
  2. Åhh...denne var nydelig...blei blank i øya no ja...Gleder meg med dere!

    SvarSlett
  3. Heia, så spennende å vente på at babyen i magen skal komme... jeg husker jeg gledet meg slik. Jeg visste det var ei jente, men det visste ikke min samboer. Mitt ultralydbilde ligger her fortsatt... NÅ ble jeg inspirert av deg til å scrappe det:)))Nydelig LO du har laget. Takk for at du er med på utfordringen vår!

    SvarSlett
  4. For en aldeles skjønn lo, å så gøy å vite husker selv hvordan eg ventet på min lille snuppe , takk for at du er med

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med prinsesse i magen <3 Håper ventetiden vil føles kort og fantastisk :) Jeg synes layouten du har laget er utrolig nydelig - så mange flotte detaljer! Det er alltid noe ekstra magisk over å scrappe ultralydbilder <3 Lykke til videre!

    SvarSlett
  6. Å SÅ GØY!!
    Så nydelig denne Loen ble! Likte så godt at du hadde spredd blomstene slik utover! Det ble så lekkert!
    Takk for at du ble med på utfordringen vår!

    SvarSlett