mandag 23. mai 2011

Da er det jammen på tide med et lite innlegg her igjen! Det har blitt liten tid foran roteboret mitt i det siste, og kanskje enda mindre forran pc skjermen... TJSC kom ut med en utfordring for litt siden der en skulle bli inspirert av fargene på dette bildet.
Det ga meg inspirasjon i rette tid, for jeg måtte ha et bursdagkort til en 30-års dag..
Så her er mitt bidrag til TJSC sin So cute color 5.



Og da er denne dagen straks over også...flere enn meg som synest tiden går litt for fort???

Ønsker deg en fortsatt fin uke! Plutselig er det helg igjen!! :)


2 kommentarer:

  1. For et morsomt men samtidig et veldig lekkert kort. Så kult med sirkelformene som kommer ut av kortet, og nydelig med blomstene som er dekorert i sirkel. Og perlene i høyrehjørnet ga en slags harmoni :)
    Tusen takk for at du deltar hos oss.
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  2. utrolig flott og gjennomført kort, digger tyllen din med sommerfuglene oppå=)

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett