søndag 13. mars 2011

Stjernekort

Hei, hei! :)
Da har jeg laget et stjernekort! Er veldig gøy å holde på med litt bretting av og til, og spesielt når en kommer over ulike maler i flotte blogger som Wenche sin. Jeg havnet i bloggen hennes på en av mine bloggrunder, utrolig flott at folk legger ut maler på ulike kort! Jeg har nemlig ikke hode til å komme på slike gode ideer...
Så takk til dere som legger ut maler!! :)

Her har jeg i all enkelhet brukt små søte stempler fra Papirloftet, bling fra Prima og noen små roser. Punchen er fra Ek Success, og papiret har ligget i bunken så lenge at jeg ikke husker hvor det kommer fra...

Legger denne inn til Anonyme Scrappere sin utfordring..

Ønsker deg en fortsatt god søndag!

-therese-

6 kommentarer:

  1. Kjempefint!! Jeg syns det er morsomt med litt annerledes kort, så enig med deg:takk til de som legger ut maler! Ha en fiiin søndag :-)

    SvarSlett
  2. Tøfft med puncha kant ytterst. Nydelig kort, og så skjønne farger.
    Takk forat du deltar hos AS,
    KLem, Marianne

    SvarSlett
  3. så stilig stjernekort. Tusen takk for at du deltar hos oss i AS
    Klem, Anja

    SvarSlett
  4. Så lekkert og teknikken kommer veldig godt frem med fargevalget ditt og pynten.
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  5. Så flott kort.Artig med andre bretteteknikker.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  6. For et stilig brettekort!! Absolutt kreativt må jeg si! Og kjempesøtt pyntet var et også.

    Jeg lar meg imponere av folk som prøver seg på alle malene som ligger der ute også, selv ender jeg altfor ofte opp med å lage veeeldig tradde 6*6 kort.

    Skal vi ta oss et treff igjen snart?

    SvarSlett