lørdag 15. januar 2011


Etter mange måneder nesten uten tid til scrapping har jeg nå endelig fått tid igjen! Siden i sommer har all tid gått med til husbygging og ferdigstilling av dette prosjektet. 17. desember var den store innflyttningsdagen, og det er jammen deilig å få livet tilbake igjen! Nå har jeg også tatt et av soverommene til scrappe/hobbyrom og har planer om å tilbringe noen timer der i fremtiden :)

Har faktisk ikke kommet så langt at jeg har laget noe her, men jeg fikk laget to kort i høst, det ene til min kjære tante som hadde bursdag, og et bryllupskort som min bror bestilte.



Det var alt for denne gang! Kommer nok tilbake med mer, forhåpentligvis litt oftere... :)


2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte kort! Og gratulerer med ferdigstilt hus og innflytting!!
    Jeg skal på treff!! Hva med deg? Hadde vært veldig gøy å sitte sammen igjen!

    SvarSlett
  2. Det gjør vi! Meld deg på!! Og så sitter vi sammen!

    SvarSlett